En vanlig dag.

2012-04-14 - 19:48:12
Dagen har varit precis som den brukar när hela familjen är samlad, vi har bara tagit det lugnt och lekt lite. Tvättat har vi gjort så nu är äntligen allting rent eftersom vi hade en jävla tvätthög, för hög... Sebastian slängde ner min nytvättade bh i toan, är absolut inte förvånad, busfrö till barn. Sebastian har gått och lagt sig och jag och Emil ska väl bara mysa ner oss framför tven idag och ta det lugnt och så kanske han åker iväg och jobbar imorgon också, inget bestämmt än så det återstår och ser. :)
Postat av: Edith

Tack för att du stod upp för mig <3 jag blev faktiskt lite ledsen



Inte för att hon skrev tjockis utan för att det idag är så "okej" att bara vara elak på nätet utan att tänka sig för. Hon skulle ju aldrig våga säga det till mig IRL

2012-04-14 - 20:01:34
URL: http://dith.blogg.se/
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Sv: jaa det var rätt segt, särskilt med tanke på att jag var 7 cm öppen, o hade förväntat mig att det skulle gå fortare ;-) allt stannade när jag fick epiduralen, tyvärr :-/ så den struntade jag i på förlossning nr2!



Kul med en av varje sen! Det kommer säkert gå kanon! Jag var också nervös för hur det skulle gå med Teodor, men han har tagit på sig rollen som storebror galant :-)



Det där med slänga grejer i toaletten känner jag igen, här har det hittats skor och leksaker där i! ;D



2012-04-14 - 20:07:05
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥

SV: Jaaa den är svindyr men jag vill ha den..men vi får se kram

2012-04-14 - 21:02:44
URL: http://treblirfem.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sv: tack för din kommentar :)



Läser att du ska ha en till, åååh mysigt, grattis till graviditeten!! :) Hoppas ni får en härlig söndag!

2012-04-15 - 09:21:04
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!