brumbrum

2012-04-16 - 09:02:12
Haha, vilken ful rubrik men det låter brumbrum utanför oss hela dagarna nu. Dom ska ju snart rusta om hos oss, vi ska få nytt badrum och dom ska göra det finare på utsidan och lite sådär så nu håller dom på och fixar inför det. Dom står och borrar och har sig och traktorer och lastbilar som kör så till sånt ljud vaknar vi till varje morgon. Dom ska även göra barnvagnsrum på gräsplätten utanför oss och det är ju super bra eftersom att jag inte kan få ner barnvagnen i källaren och det kommer ju bli ännu mer jobbigt när vi fått oss två stycken att bära upp för en massa trappor.
Igår tog vi det bara lugnt. Emil var iväg och fiskade med en kompis så jag och Sebastian passade på att ha lite gofika, bullar och kakor och så bara myste vi en massor. Det var helt enkelt bara en slappdag igår.
Idag ska jag ta mig ner till stan och gå till arbetsförmedlingen eftersom jag är så jääääääääääääääävla trött på Miroi. Jag orkar inte sitta och lyssna varenda dag på någon som står och pratar, jag somnar. Så hoppas hoppas det finns något annat jag kan göra, eftersom jag är ännu mera trött nu när jag har blivit gravid men det återstår och ser. Sen ska jag också gå till skatteverket och fråga vart min blankett om deklaration är någonstans... Nu ska jag äta lite lasange till frukost, vilken lyx! :D
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

ojoj, vilken frulle ;-) lasagne är verkligen gott! :D



Jag skulle med vilja ha barnvagnsrum på gården, vårt är i källaren nu, och jag vägrar ställa vagnarna där pga allt bökigt som blir, vi bor tre trappor upp, o när man ska ner o ut med två små vore det inte lätt i så fall ;-)

2012-04-16 - 15:36:12
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!