Bilder ifrån Vallentuna.

2012-04-12 - 10:58:29
Jag har varit hemsk dålig på att ladda upp lite bilder och så om dagarna så tänkte att jag gör en liten bildbomb nu på dagarna i Vallentuna. Bilder på Sebastian blir det ju eftersom man själv passar inte lika bra på kort så det får stå över ibland haha och sen det nya Sebastian fick utav sin mormor och morfar när han var där också.
Sebastian har fått en vovve av sin mormor som han brukar sover med där.
Morgon mys med en jätte glad kille <3.
Påväg hem till pappa igen, en trött kille som inte sovit någon middag.
Vad jag gör med armen, fråga mig inte....
Det Sebastian fick utav mormor. Ett par vantar och ett par adidasskor ifrån stadium.
Det Sebastian fick av morfar. En lastbil med spade och lite sådant man kan ha ute, hittade inte alla saker eftersom dom ligger lite överallt, men var en hink och former med också.
Postat av: sara

jag blir 24 i maj och max blir 3 i juni :)

2012-04-12 - 13:03:40
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Mysiga bilder! :)



sv: Han är 5 mån och 2 v ungefär :)

2012-04-12 - 13:11:08
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!