Baka baka, liten kaka.

2012-04-24 - 10:04:38
Nu när jag är gravid så är jag ju verkligen sugen på allt sånt här som är super gott. Häromdagen vart jag sugen på äppelpaj så gjorde det själv för första gången, eller ja smulpaj med äpple och det vart ju jätte gott. Jag som ändå tycker att det är ganska kul att baka gör det aldrig, men tror att det mest är orken som inte är där. Men ska börja att baka nu istället för och gå och köpa en godispåse var och varannan dag, det har man ju inte råd med. I helgen ska jag försöka få älsklingen att hjälpa mig och baka chokladrutor eller vad det nu heter,mumma!

Postat av: Emil Törnberg

Klart jag ska hjälpa till med det älskling :) , vill du ha det så ska du få det <3

2012-04-24 - 10:37:53
Postat av: Sara Edström

Tack min älskling du är bäst, vet att du också vill ha det lite hih! <3

2012-04-24 - 10:46:16
Postat av: Jossan

Hej! Såg att du hade kommenterat min blogg för ett litet tag sen :)

Vi märkte inte alls att hon var påväg att få tänder utan den bara dök upp, nu däremot är hon inte riktigt som vanligt så funderar om nr2 kommer snart.

Skönt att slippa feber och så som många barn får iaf :)

2012-04-24 - 11:18:24
URL: http://domkallarmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!