Alla föräldrar.

2012-04-16 - 11:35:02
Jag tycker att alla föräldrar är super bra, vi har ett heltidsjobb i 18år och ännu mer.

Ensamstående föräldrar, ni är ju bara allt för grymma. Kliva upp varje dag varje morgon, städa, diska, tvätta fixa allt med hemmet och ändå försöka få en stund för sig själv. Jag förstår att det kan verkligen vara super jobbigt.
Jag som själv har ett barn och är gravid och bor tillsammans med min sambo kan vissa dagar tycka att det är jätte jobbigt. Man har sina dagar, vissa dagar är man tröttare, man vaknar på fel sida ibland osv. För mig har allting blivit jobbigare då jag vart gravid, i början hade jag väldigt lågt järnvärde vilket gjorde att jag inte orkade någonting. Kunde inte vara vaken en hel dag behövde gå och vila och sådär och då hade jag ju världens bästa kille som hjälpte mig och lät mig vila. Men nu har jag fått mina järntabletter och sådär så nu har det äntligen vänt och jag har mycket mer ork. Men utan min sambo dom dagarna vet jag inte vad jag hade gjort.
Som ung förälder kan man få väldigt många elaka kommentarer och många missbedömmer en just för att man är ung. Att bara stå emot alla elaka kommentarer och folk som egentligen inte vet någonting bara snackar en massa onödig skit som dom tror stämmer. Folk som kollar och ger en blickar och man bara ser hur dom står och pratar om en.
Vi alla föräldrar är starka på ett eller annat sätt och låt aldrig aldrig aldrig någon klanka ner på er. Ta vara på det ni har, era äkta vänner, familj osv för med dom klarar ni allt! :)
Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Helt rätt =)

Ja fast det är väl inte varligt att ha bikini när man är gravid eller? =) ja visst är dom =)

Kram

2012-04-16 - 14:14:26
URL: http://gabbimk.blogspot.com/
Postat av: Malin - mamma till Savannah

jo det är ju inte det lättaste att vara ensamstående mamma inte.

Har varit det sen jag var gravid i vecka 11.

Men det har sina ljusa stunder oxå.

Samtidigt känns det som om alla andra hela tiden tror att just dom uppfostrar min dotter bättre än vad jag gör och sånt är störande.

2012-04-16 - 21:53:33
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!