Nya familjemedlemmen.

2012-05-07 - 17:33:19
Ursäkta den dåliga bilden, men min mobilkamera är som den är^^
Sebastian har fått sig en ny lekkompis.
Våran nya fina skatt.
Visst är hon fin, kanske världens finaste katt. För oss är hon det iallafall. En tjej som heter Sally, 5 månader, barnvänlig, van vid hundar och det bästa myssjuk. Sebastian verkligen älskar henne. Det första han gör när han får syn på Sally är att lutar ner huvudet mot hennes och skrattar till henne och sen hon kom till oss har han förföljt henne. Sebastian är så snäll emot henne, klappar henne så fint. Jag är så glad också att jag har världens bästa pojkvän som ändrade sig till slut av att skaffa sig en katt. Jag sa att jag vela det och han ville absolut inte ha någon men nu fick han rus och sa nu köper vi katt och det var han som hittade henne och allting. Så kul att få utöka sin familj. Nu är det bara lillasyster som väntas och sen dröjer det nog några år innan familjen utökas. Men två barn och en katt räcker gott och väl för mig, jag är ju bara 19 än :).
Postat av: felicia - fotokobran

vinnare till helgens Sweetie är utsedd! :)

delta gärna nästa helg igen! :)

2012-05-07 - 18:26:49
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Hanna

Åh vilken sötnos! Jag önskar jag kunde övertala min sambo att skaffa katt....jag får kanske köpa en i smyg, haha.



Bianca är 2 år och 4 månader. Hon har sovit i vår säng sen hon var 7 månader så det känns verkligen stort att hon tog klivet till egen säng :) Lillasyster på 10 månader vill bara sova i egen säng, hon hatar att dela utrymme ;)

2012-05-07 - 22:10:31
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!