Fredag.

2012-05-18 - 09:54:13
Gravid som jag är så sitter jag här med loka och choklad, haha. Vill inte ens veta hur mycket jag gått upp, men antagligen en massa kilon. På tisdag ska jag till bm igen och se så allt är bra, vilket jag tror iallafall på bebis i magen, full rulle hela dagarna SPECIELLT när man själv ska lägga sig och vila. Sebastian har nyss somnat och jag tänkte kolla på gårdagens big brother avsnitt som jag inte kunde kolla på igår eftersom kanal 11 och 4 slutade fungera, konstigt nog. Idag kommer min mamma hit också och det ska bli super kul att få träffa henne igen. Hon stannar över natten och åker hem imorgon igen hehe. Får se vad vi ska hitta på idag, har inte en aning. Men verkar som att det blir hyffsat väder idag iallafall så något ska man nog kunna hitta på. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!