Fredag.

2012-05-04 - 12:37:52
fan vad jag hatar räkningar och detta jävla elbolag vi har. Vi fick denna månaden att vi inte hade betalat en elräkning vilket vi alltid brukar göra men vi tänkte att vi kanske missade just den räkningen så vi betalade in då vi fått en faktura. Idag får vi ännu en till lapp där dom skriver att vi inte betalat in!!! Jag blir tokig, då kanske dom lurade oss förra gången också och vi har betalat just den räkningen två gånger. Aja får väl se vad dom säger nu när Emil är hos hans mormor och ska ringa dom.
Det är skit väder ute och jag måste ner till stan och lämna in en lapp så jag får pengar men kan göra det på måndag också men skönt att få det gjort så fort som möjligt. Annars har jag ingen alls ide vad vi ska göra idag, tvätta eftersom vi har överflöde med tvätt just nu haha. Vad ska ni göra denna fredag? Har ni bra eller dåligt väder?
Postat av: felicia - fotokobran

Du har väl inte missat Helgens Sweetie? :D

http://fotokobran.se/2012/may/var-med-och-delta.html#comment

ursäkta om du redan fått denna fina lilla påminnelsen! :)

2012-05-05 - 00:27:48
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!