Torsdag.

2012-03-29 - 14:14:08
Just nu sitter jag på Miroi och har eget arbete fram tills klockan 16.00 då vi slutar för dagen. Imorgon är det äntligen fredag och sen är det helg igen, inte för att jag har varit här något på hela veckan förens idag och imorgon men ändå. Sitter och ska skriva mig ett cv för första gången i mitt liv så får väl se hur det går. Får ju lite extrahjälp här också satt det ska nog inte vara några problem. Imorse var det fint väder och sen nu blir det sånt där tråkigt väder igen, molnigt... Ska väl forsätta med att skriva cv och se hur det går .:)
Postat av: Fia

vad är miroi? jag kanske är efterbliven som inte har fattat det, men skulle bli glad om du förklarade

2012-03-30 - 06:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!