Bomben släppt.

2012-03-16 - 19:05:29
Som några sett på facebook och vissa kanske ser här så ska Sebastian bli storebror och jag och Emil ska bli föräldrar igen. Vi har vetat det riktigt länge eftersom jag går in i vecka 17 på måndag enligt mina beräkningar men tror det kommer ändras med några dagar den 27 Mars då vi ska på ultraljud. Vi har vetat det sen den 23 December då jag och Emil gjorde ett graviditetstest och jag plussade direkt. Det var inget vi hade planerat men vi ville ju ha ett barn till båda två och om jag skulle bli gravid så visste vi ju redan då att det skulle behållas vi vart ju helt överlyckliga.
Nu vet jag att dt kommer snackas en massa massa om mig men vet ni en sak det orkar jag inte ens slösa energi på. Jag har världens bästa familj och att vi ska bli en till familjemedlem i den här familjen kommer bli så underbart. Men ni som törs och kan ta modet också kan ju komma till mig och säga om det är någonting än att snacka :).
Postat av: Michilicious - Bara för att jag är jag

Även om vi inte pratar, så har jag ju fortfarande sett om de mesta du skriver på fb. Och jag tror du kommer klara det galant. Grattis till er alla tre :)

2012-03-16 - 19:13:16
URL: http://michellegranlund.blogg.se/
Postat av: Freddan

Du är grym gumman! Setet kommer gå hur bra som helst!

2012-03-19 - 17:57:05
URL: http://erikafredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!