Barnmorskan.

2012-04-18 - 13:40:46
Kom nyss hem ifrån att ha varit hos barnmorskan. Egentligen är jag lite tidig i veckor eftersom hon räknade fel och gav mig denna tid som egentligen skulle vart om en månad men mig gjorde det absolut ingenting. Fick kolla blodsockret och blodtryck och det såg jätte bra ut.
Vikt: 52.8, vikten innan jag vart gravid ca 45kg så har äntligen gått upp några kilon.
Magmåttet: 20cm, mätte vi mest på skoj, ska egentligen inte mätas förens om 4veckor.
Bebisens hjärtslag: 152 slag.
Lillan sparkade och bökade som bara den i magen när vi skulle lyssna på hjärtljuden. Fick en ny tid som blir den 22Maj 15.30.
Emil ville hemskt gärna följa med till barnmorskan men vi hade ingen som hämtade Sebastian på dagis så då tänkte jag på det denna gång, så nästa gång kan han följa med! :)
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Alltid lika mysigt att få höra hjärtslagen :-)



Sv: det var supergott! Och ja, gottegris är bra att vara, måste passa på att njuta av godsakerna medan man lever ju ;D

2012-04-18 - 15:05:47
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Ja visst är det fint. Hur hade du det då? Hela håret?

Jag hade rosa hår förra året, då hade jag rosaa underhår =)

2012-04-18 - 18:42:27
URL: http://gabbimk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!